Pulsar Oyunculari ile Roportaj


10 Haziran 2008 Salı günü yayına başlayacak olan ve başrolünde bir köpeğin oynadığı Star TV’nin yeni dizisi "Pulsar", bu özelliğiyle Türkiye’de bir ilke imza atacak.

İlk bölümü bu akşam saat 20.00’de ekrana gelecek olan dizinin oyuncuları Kayra Şenocak, Buket Dereoğlu, küçük yetenekler Ayberk Koşar ve Ecem Uzun’la konuştuk.

Bu diziyi kabul etmenizdeki en büyük etken neydi?

- Kayra Şenocak: Dizinin yapımcısı Ayşe Şule Bilgiç’le daha önce de çalıştım, çok iyi arkadaşız. Teklifi de hiç düşünmeden kabul ettim. İlk defa bir aile babasını canlandırıyorum. Yaş ilerledikçe yavaş yavaş aile babasına doğru yönlendiriyorlar beni. Çocuklarımın kim olduklarını öğrendiğimde de çok mutlu oldum.

- Buket Dereoğlu: Teklif, bir ajans vasıtasıyla geldi. Ayşe Şule ile ilk defa bu dizide tanıştım. Kanal da çok şeyler sunuyor bize. 23 senedir bu işi yapıyorum ama bu set gibi teknik donanımlı bir set görmedim.

Dizinin bir yaz projesi olması sizi tedirgin etti mi?

- B. Dereoğlu: Benim öyle yaz ve kış kavramım yok. İş iyiyse iyidir, bu iş de iyi. Artık eskisi gibi ’yazlık’, ’kışlık’ kavramı kalmadı. İnsanlar artık yazın dört ay boyunca tatil yapmıyorlar. Diziler yazın da izleniyor.

- K. Şenocak: Beni hiçbir zaman tedirgin etmez yaz projeleri. Bana son iki-üç yıldır hep yaz projeleri geliyor zaten. Kışın da tiyatro yapıyorum. Bu yüzden yaz aylarında dizilerde rol almak işime geliyor.

Anne-kız ve baba-oğul birbirinize çok benzemişsiniz...

- K. Şenocak: Çocuk oyuncumuz Ayberk Koşar bana çok benziyor. Ecem Uzun da Buket Dereoğlu’ya benziyor. Biz tam baba-oğul, anne-kız olduk bu dizide...

Dizideki rolünüzden de biraz bahseder misiniz?


- B. Dereoğlu: Evin annesini canlandırıyorum. İzmirli, modern bir aile, İstanbul’a taşınıyor. Anne çok otoriter ama çocukları olduğu için çalışmıyor. Gençliğinde yaşadığı bir sebepten dolayı köpeklerden hiç hoşlanmıyor. Köpek eve girmesin diye her şey yapılıyor. Ancak birkaç olaydan sonra köpek eve alınıyor.

- K. Şenocak:
Ben de evin babası Orhan’ı canlandırıyorum. İyi, halktan bir baba. Bu dizide, seyirci kendisini kolayca özdeşleştirebileceği bir aile izleyecek.

Gelelim evin küçüklerine...

- Ayberk Koşar: Ben Çağlar karakterini canlandırıyorum. Hayvanlara ve uzaya çok meraklı. Eve bir tane köpek alınmasını istiyor ama annesi çok sinirleniyor. Sonunda eve köpek geliyor, yani çocuğun dediği oluyor. Pulsar bir yıldız ismi, ben de yıldızlardan bir köpek diliyorum ve gerçekleşiyor.

- Ecem Uzun: Ben de Tuğçe karakterini canlandırıyorum. Ergenliğe yeni adım atmış, kokoş bir kız. Kardeşiyle sürekli kavga eden biri, annesine de çok özeniyor.

Peki, Pulsar nasıl bir köpek?

- E. Uzun: İyilerin dostu, kötüleri düşmanı. Çok akıllı, yardımsever bir köpek. Konuşacak diye korkuyoruz!

Köpeklere karşı bir korkunuz var mı?

- B. Dereoğlu: Asla korkmam. Köpekleri çok severim. Evde de beslerim...


Sizce izleyici bu diziyi sevecek mi?


- K. Şenocak: Kesinlikle seveceklerini tahmin ediyorum. Çok sıcakkanlı ve yardımsever bir köpekle karşılaşacaklar. Özellikle çocukların bu diziyi ve kahramanını çok seveceğine inanıyoruz. Biz çok seviyoruz Pulsar’ı. Onu köpek olarak görmüyoruz, bizden biri gibi.

Bir çocuk yeter

Buket Hanım oğlunuz yaşında?

- B. Dereoğlu: Can üç yaşına girdi. Annelik çok güzel bir duygu. Her kadının bu duygu tatması lazım. Huzur veren bir şey, ne kadar yorgun olursam olayım hiçbir güç beni uykusuzken yataktan asla kaldıramaz ama çocuk olunca bir başka oluyor.

Can, hem annesine hem de babasına benziyor galiba...



- B. Dereoğlu: Bence daha çok babasına benziyor. Bir tek gözleri bana benziyor.

İkinci bir bebek düşünüyor musunuz?

- B. Dereoğlu:
Hayır! Allah ona ömür versin, bir tane yeter.

Yeni projeleriniz var mı?

- B. Dereoğlu: "Romantika"nın turneleri var. Bir de TRT’ye "3 Oda 1" adlı yarı belgesel bir film çekeceğiz.





Kaynak:hurriyet.com.tr

1 yorum:

burak 16 Ocak 2010 01:27

pulsar dizide güzel başladı.ancak ilerliyen saatlerde hiçde güzel değildi.can sıkıcı insanı strese sokan,yapımcısı kim ise halt etmiş.gicik.ben şahsen bi daha izlemem.kasten yapıldığı kanaatındeyim.çok kötü........